| |

SilentSlayers' TAS Competition (SM64)

Sorry alltså, har varit för upptagen med den här tävlingen att jag inte hunnit fixa fram nåt att skriva om. Tävlingen är slut på måndag så då tänkte jag börja skriva lite :)

Har precis anmält mig att vara med i tävlingen och hoppar in i Task 27. Det är en Task/vecka tror jag, så Task 28 borde börja på måndag när 27 är slut. Anyways, det är de bästa inom Super Mario 64 TAS (SilentSlayers, Nahoc, Mario64Masters osv) och vem som helst kan anmäla sig till tävlingen (länk längst ner). Det är Nahoc som håller i tävlingen för tillfället, annars är det SilentSlayers.

Nahoc är han som kommer på vad man ska göra i varje Task. Till exempel Task 27 så ska man börja i Tiny-Huge Island, döda en Shy Guy och ta Wiggler's Red Coins stjärnan plus att man måste göra minst 5 Wallkicks. Det är grymt kul eftersom det inte finns nån speciell VÄG som är rätt att gå, man får helt enkelt testa sig fram. Sen när alla skickat in sitt bidrag så klipper nahoc ihop de bästa filmerna till en film och lägger upp på sitt youtube account.

Jag är nästan SÄKER på att jag inte kommer hamna bland de bästa eftersom jag inte vet riktigt hur man gör för att få så bra som möjligt. Jag har i alla fall suttit i 1-2 dagar och verkligen NÖTT för att få så bra som möjligt och nu så tror jag att ja inte kan få så mycket bättre. Möjligtvis om jag sitter i 1 dygn till men jag är för upptagen för att göra det så.

Anyways, har bråttom nu men om ni är intresserade att anmäla er till Task 28 så går det att göra på:
http://sm64.org/forum/viewtopic.php?id=102

Keep playing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0