| |

Tetris Friends

Hello! Jag tänkte bara göra lite reklam för Tetris Friends!

Jag blev tipsad om sidan av en tjejkompis men har tidigare spelat det på Facebook. Ni som också har spelat Tetris Friends på Facebook ska veta att detta är exakt samma sak, alltså det är ju Tetris Friends!
Det finns massor av olika speltyper, både single- och multiplayer! Jag spelar mestadels Arena vilket är ett spel med 2-6 personer där man ska försöka slå ut varandra antingen genom att skicka över block eller använda sig utav items, om det är tillgängligt!

Tetris Sprint är jag också förtjust i. Det är ett singleplayer spel där man ska sätta 40 rader på kortast tid möjligt! Det är sjukt beroendeframkallande men kul! Sen finns det Tetris Ultra där man ska få så mycket poäng som möjligt under 2 minuter. Ja, som sagt så finns det ganska många spel att välja mellan. Själv har jag inte provat alla men ska nog iallafall testa dem så snart jag sätter mig och spelar igen!

Grejen jag gillar med Tetris Friends är att man går upp i Rank och tjänar tokens, som är spelets kostnadsfria valuta. Sen finns det Rubies också som är till för att köpa Premium Items eller Missions, men det kostar att fixa.

Jaja, jag tänker inte babbla mer om det här, gå in och testa istället! :)
Och bli vän med mig där så kan vi spela nån gång! :D
Användarnamn: unterbawr

Links:
Tetris Friends
Keep playing! / Deas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0