| |

Hello!

Nej, nu är det nog dags att börja blogga lite igen. Eller jag skriver mest det jag vill, sen om jag har läsare eller inte spelar inte så stor roll.. XD men ska försöka köra typ dagligen eller nåt..


K, what's new... Jag har köpt ett svart Nintendo Wii <3 fick med Mario Kart och sen köpte jag Super Smash Bros Brawl och New Super Mario Bros. Kvar att köpa är Super Maro Galaxy 1 & 2 MINST. Jag vet att det är billigare att chippa och vara heftig kille, men jag är lite collector av mig också :D

Ska nog dra igång mitt Nintendo DS spelande igen tror jag.. varit sugen på Pokemon ett bra tag. Får se hur jag gör med det :D

Jaja, bye ^^
Keep playing! / Deas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0