| |

Marc Ecko's Getting Up (XBox)

Allright, spenderat de 2-3 senaste dagarna med Marc Ecko's Getting Up som jag fick i julklapp! Lyckades ta mig igenom hela spelet och sitter nu och ska ta 100% på alla banor vilket betyder att jag måste i princip spela igenom hela spelet en gång till.

Jag vill verkligen rekommendera spelet till alla som spelar tvspel och har ett XBox (nej, inte 360. I'm old school). Spelet handlar om Trane som vill få sitt namn att synas inom graffiti, vilket snabbt går ifrån simpla saker som att tag'a bilar och stenväggar till att spöa upp tungt beväpnade vakter och bli beskjuten av helikoptrar. Jag vet inte riktigt vad det var som fick mig att tycka om spelet så mycket men jag har alltid gillat undergound osv och typ mörka gränder och kloaker i New York. Nej, jag har aldrig varit i New York men ni fattar.

Trots att jag bara spelat igenom spelet en gång så har jag hittat ett flertal buggar och glitches som tex att falla från ett höghus utan att ta någon skada eller glitcha mig igenom en dörr till ett rum som jag sen inte kunde ta mig ur. Dessutom hittade jag hur många småglitches som helst som tex att jag hängde mig i luften och ramlade igenom marken. Som Frodd sa: "Alltså jag undrar hur mycket dom betatestade det här spelet egentligen, eftersom det här är första gången du spelar igenom det." och jag kunde inte hålla med honom mer. Jag antar att jag har förmågan att... förstöra spel, helt enkelt!

Ah, hinner inte skriva så mycket mer men jag gillar verkligen spelet och ska fortsätta att ta 100% på alla banor när jag har tid (lol), köp det!

Keep playing!

Kommentarer
Postat av: sabie

old xbox kör jag på med <3

2010-01-04 @ 21:58:54
URL: http://icaleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0