| |

GH:M SOLO 100% ATTEMPT



So, jag spelade lite Guitar Hero: Metallica och kände för att försöka få 100% på solot i 'Hit The Lights' (aka Shred!!!1-3) och det gick ju... sådär! Ja ni ser ju på bilden hur det gick under mina 20 försök.
Förresten så rekommenderar jag det solot för det är enkelt med blandat svarta och vita noter och det är pretty much alla tekniker involverade förutom tapping.



Dessutom tänkte jag att ni få som faktiskt läser min blogg kanske kan börja kommentera på vad som är intressant att läsa och vad som inte är intressant? För jag har ingen aning vad ni vill läsa eller vilka spel ni tycker bäst om och så vidare. Jag lägger bara upp om de spel jag nyligen spelat och börjar bli sämre och sämre på att blogga för att peppen inte finns kvar.. Skulle vara underbart om ni kunde slänga in en kommentar där ni beskriver vilka spel ni vill läsa om, om det ska vara recension om spelet, om jag ska rabbla upp alla glitches jag kan, om jag ska ge tips, om jag ska föreslå spel. ALLT!
För jag vet inte vad NI vill läsa.

anyways..
Keep playing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka gamla SNES/NES-klassiker som är värda att spela, medföljande recension till varje spel så man vet vad man ger sig in på om man börjar.. Och lite glitches kan man ju få som easteregg lite då och då :)

2010-01-14 @ 07:45:53
Postat av: Anonym

Dina favoriter eller en rankad lista på ds-spel vore grymt, gamla som nya! Recensioner är alltid intressant att läsa (och drar säkert till sig folk om du försöker variera speltyperna), lite vardagliga inlägg skulle säkert uppskattas också

Anyhow, tycker att dina sm64 bloggar va awesome, keep it up!

2010-01-14 @ 15:51:17
Postat av: Isa

Jag gillar att läsa om spel :3 Och de andra kommentarerna håller jag också med om!

2010-01-14 @ 20:15:58
URL: http://isabelleandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0