| |

Apologies.. again..

Hallå, hallå!
Först och främst vill ja säga förlåt för att vi inte har uppdaterat på snart en vecka och inte låtit er veta varför, men anledning till det är att jag äntligen har börjat jobba och all min energi går åt till det.. Bara igår jobbade jag 17 timmar och kom hem vid 10:00 tiden, det var dock en väldigt lång dag men hursomhelst så har jag nästan ingen tid alls till att blogga, helt enkelt.
Jag är extremt ledsen, men jag lovar att skriva så fort jag har tiden och energin! Det här betyder inte alls att jag ska sluta blogga, utan det kommer bara inte att uppdateras lika ofta som tidigare.

Dessutom går lite utav min fritid åt till att spela in Super Mario 64 task'sen varje vecka.. och förresten så är veckans task slut om några timmar så jag kommer nog att blogga om det lite senare, förhoppningsvis!

Jag har rensat mitt R4 till DS men självklart sparat allting på datorn, så nu kommer jag att försöka spela lite nya spel som jag senare kan blogga om!
Keep playing / Deas

Kommentarer
Postat av: Isa

Jag ska vara tålmodig! :) <3

2010-02-22 @ 00:14:08
URL: http://isabelleandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0