| |

wzup

Vaknade sent idag igen, men har bestämt mig nu för att lägga mig tidigare om kvällarna.. eller att lägga mig på kvällen överhuvudtaget, vore bra..
Sprang och köpte mjölk sen vart det teven med That 70's Show, Simpsons och Scrubs!

Märkte att "mina" hörlurar har pajat ännu mer, såpass att sladden snart går av heh.. så ja antar att jag måste kirra ett par nya så snart som möjligt ><
Allting i livet är så extremt pengaberoende, det är så jävla irriterande.. finns inget jag hatar mer än pengar!

Kusin Kimmy ringde precis och bjöd hem mig ikväll, vilket brukar vara bra för att få mig att somna i tid eftersom jag är så dålig på att bestämma när det är dags att sova. Ah, ska bli fett kul iallafall och ska spöa honom så hårt i Street Fighter! ;)

datzit, peace!

Kommentarer
Postat av: FELLE.

SÅNTHÄR VILL JAG LÄSA. SAKER SOM DU GJORT OM DAGEN TYP. :)

2009-11-24 @ 23:18:25
Postat av: Michaela

Jag kunde bara läsa halva inlägget ^^ men ja ;P



Jag sitter själv och kollar Simpssons nu och har kollat that 70is show :D

2009-11-25 @ 16:44:03
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0