| |

seg dag..

mh, sov fett länge "inatt".. somnade runt 6 på morgonen och klev upp ur sängen runt 16tiden.. höll på att somna på tåget oxå ><

har lyckats hålla mej borta från mitt DS så länge att mina blommor på Animal Crossing har ruttnat oxå, vilket inte är kul för ja har hållt på med dom i ett år typ :c

anyways, nu sitter jag hemma hos Linda och chillar med musik :D vi har precis ätit svingod mat som hennes mamma var så snäll och gjorde, och så har vi käka godis å glass hah <3

mh, har pillat lite på min blogg design oxå men har inte riktigt kommit på nånting bra än riktigt. Jobbar på det fortfarande ;)

yes men nu ska vi leta efter en låt som Linda vill höra ^^

cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0