| |

Jag hatar pengar

Hello! Har sovit hos Kimmy två nätter. Han har varit iväg och jobbat mestadels så jag har suttit hemma hos honom och lirat Resident Evil 4 som börjar bli jävligt kul nu! Ska förmodligtvis dit imorgon igen då grannen har bjudit ner oss på chillkväll med tvspel osv, ska bli naiz!

Några problem har ordnat sig lite för min del så jag mår fett bra, förutom att mobilen är värre än någonsin. Den går verkligen inte att ladda, så enda lösningen är att ta ut mitt batteri och ladda genom någon annans mobil. Självklart ska alla i närheten ha Samsung också. Så om ni smsar och jag inte svarar förrän kanske flera timmar efter så vet ni varför. Dessutom så går mitt Comviq Kompis ut om 2 dagar.. och miss busskort slutar gälla på söndag.. uh, hatar pengar!

Nu måste jag fixa till mig lite sen ska jag hänga med pappa och alla på hockey, typ SSK - Modo eller? Vet inte, är inte direkt intresserad men lillebrorsan ska vara maskot! :D

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0