| |

idag osv

yoyo! ;D

tog mej hem från Ru vid 5 tiden, så ringde krall och ville hooka så ja drog direkt hit och nu sitter jag här ^^
vi lira NHL10 förut och jag torskade med 1 - 0. Spöade honom i straffar sen ändå så det gör inget! ;)

På tal om spel så laddade jag mitt DS hos Ru oxå (min laddare är hos pappa, har inte vart där på nåra dagar) och satte igång Animal Crossing och märkte att mina blommor hade inte alls försvunnit :D dock så har några försvunnit sen jag glömde spelet hos Kimmy men jag trodde det skulle försvinna ännu mer nu, men som sagt så gjorde det inte det! ;)

Krall har ju fixat jobb på BR Leksaker, som tydligen är en ganska nyöppnad affär här i Södertälje. Vad jag har förstått så ligger den i Telgehuset, brevid JC typ? gt 2 chek it awt, verkar fett soft iallafall ;D aa så vi snackade lite om det och han berättade om vilda mäktiga danskar typ..

Har ju pillat på min blogg design lite osv men har inte kommit nån vart, men självklart så ska Krall klaga på den haha! XD Anywayz, har fått lite idéer nu om hur jag ska fixa vidare och så.. gäller bara att orka pillet -.-

Well, im out. Peace!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Haha, snyggt att de är en bild i kommentar rutan!

du lever typ för Animal crossing -.- xD



Ofta krall har fått jobb, slå till där eller nåt :P

"Brasilianska leksaker"

2009-11-23 @ 01:51:45
URL: http://agilityfingers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0