| |

blogg design fail (?)

Aight, nu vet jag hur folk menar när dom säger att "din blogg ser jättekonstig ut? :S".
Ronja var snäll och printade hur det såg ut, och så här såg det ut på hennes dator:



Om ni inte ser vad som är fel så är halva texten dold bakom menyn till vänster och hela content-delen täcker över headern/bannern.. anyways, det ser inte ut så som det egentligen ska göra.. så, jag hoppas att ni som kollar min blogg och ser att det är som på bilden eller liknande förstår att det inte ska vara så.

kan oxå vara så att bloggen blir konstig om man öppnar den i Internet Explorer. Så jag antar att min blogg ses bäst i Mozilla Firefox, så för er som klagar.. ladda ner firefox istället ;o
Det är inte min blogg det är fel på, det är eran dator! >;@

that's it, peace!

Kommentarer
Postat av: Johan

de e nooobz som kör me 17" skärm om 800x600 upplösning som de ser åt helvete ut för ;)

2009-11-23 @ 20:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0