| |

aight, lez go!

MIN BLOGG, hah det trodde jag aldrig!
mh, satt å tänkte hur ja skulle designa den osv men står still i huvet så jag sket i det totalt istället. Antar att jag kanske gör det senare eller så låter jag det vara såhär bara. Ändrar nog lite småsaker i smyg då och då, förstår ifs inte så mkt men anyways :)

ah, sitter här i brorsans rum och lyssnar på musik. Hade en ganska seg natt inatt faktiskt..
Igår så hade jag ingenting att göra så jag la mig i sängen och drog på Super Mario 64 (som så många andra dagar) och messade lite.. sen somnade jag helt plötsligt vid 21:50 nån gång, så vaknade jag 01:00 och tänkte typ "uhhh... va ere för dag idag? ;s" sen när ja insåg att det inte var morgon än så tog ja av mej byxorna å linnet osv för att somna om.. SÅ KUNDE JAG INTE SOMNA OM! ;@ jag försökte verkligen i 4-5 timmar tills jag gav upp och bara väntade på att gå upp lixom.. låg i sängen å gjorde i princip ingenting från kl 01:00 till 07:30 ungefär..

Har haft många såna nätter, att jag bara ligger och inte kan sova i flera timmar tills det blir morgon och man ger upp. Så går man upp, käkar frukost osv.. sen somnar man runt 14:00 tiden och vaknar 18-19 på kvällen. Då vet man att natten därpå kommer vara lika lång och jobbig.. funderar faktiskt starkt på att fixa sömnpiller, men vill helst hålla mej borta från sånt. Får se hur ja styr upp det, det löser sig som allt annat ;)

well, måste vara världens mest ointressanta blogginlägg, i guez..
lägger in en ASFET låt så blire bra! ;)


Kommentarer
Postat av: FELLE.

jag bevakar din blogg nu lixx. c:

pözz.

2009-11-20 @ 18:23:30
Postat av: Saru/LeafMountain

Asså ofta du bara ligger i sängen o inte lixom sätter dig vid datan?! x'D o de varkar ju bara som du har vridigt på dygnet ^^'skit i att sova en hel dag o sen sov på natten så brukar d funka :'D <3

2009-11-21 @ 01:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0