| |

SM64 - TTC Death Star Glitch

Jag höll på att spela in en freerun (freerun betyder att man kan göra vad som helst utan något specifikt mål, bara det är underhållning..) på Tick-Tock Clock och tänkte avsluta med en death star, men jag lyckades spara över alla mina savestates så pass mycket att det var omöjligt att fortsätta. Jag lyckades fixade nya savestates via playback så att jag iallafall kunde spela in två AVI filer och klippa ihop till en lång men råkade sabba det precis innan slutet. Fick fixa ännu nya savestates via playback och göra det till tre filer.

Sen var det dags att klippa ihop de tre AVI filerna så de passade ihop utan hack.. men det visade sig att den största filen, som tog 3 timmar att spela in med 2-3k rerecords och tog upp 95% av hela filmen, var skadad och kunde inte öppnas. Ja menar, kunde något värre hända? Efter 10 minuters gråtande (nej, inte seriöst) så bestämde jag mig för att strunta i min freerun och bara spela in death star glitchen, som för övrigt var väldigt svår att utföra.

Anyways, här är slutresultatet:




Keep playing!

Kommentarer
Postat av: Leaf

Nä! Stackarn! Du får fixa senare för det e så häftigt att se dig spela! det e som att du vet vart allt e placerat på banorna! :'D

2009-12-12 @ 20:18:40
URL: http://leaf.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0