| |

SM64 - WF Death Star Glitch

Äntligen fungerar datorn hos mamma igen! Har spelat in senaste glitchen jag hittat på Super Mario 64 som jag inte har sett på youtube än, så jag hoppas jag är den första som lägger upp den!
Eftersom jag inte är så braTAS så tog det en stund att spela in den. Jag valde inte heller att TAS'a den för att den skulle se perfekt ut, det var mest for teh lulz, så ni vet!

Bestämde mig för att göra ett intro också men ska nog göra om det lite..
Here it is, kommentera gärna!



Keep Playing!

Kommentarer
Postat av: :DDD

hahah n1 :D



det finns bara två som har laggt ut den du e den ena och den andra e någon random snubbe xE



Fan vad mjukt det gick när du spela om man gömnför era vidios fan du e g33k 4tw xD

2009-12-07 @ 22:20:48
Postat av: ryuuko

om du menar BrianMp16's video "Super Mario 64 Death Star Glitch" så är det inte ens samma glitch ;o

2009-12-07 @ 23:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0