| |

Lunar Magic (SMW Editor)

Sorry att jag inte har bloggat på några dagar men jag har inte direkt haft nåt skoj att skriva om, hah. Ska försöka uppdatera minst varannan dag framöver!

Har hållt på och pillat lite i Lunar Magic dom tre senaste dagarna nu, och för er som inte vet vad det är så är det ett program som man kan göra ett eget Super Mario World i. Man laddar bara ner en SMW rom (.smc) och öppnar det i Lunar Magic så kan man göra om det mesta. Jag valde att radera allt och göra om helt från början, vilket var förvånadsvärt svårt. Programmet är lite halvt dåligt uppbyggt och vissa funktioner som borde finnas finns inte, men det funkar och man lär sig med tiden och lite youtube tutorials!

Klar med hela första ön nu iallafall, hehe.

Kommentarer
Postat av: Leaf

ladda upp demo så testar ja :'D <3 o du MÅSTE uppdatera oftare för ja kollar ju fan din blogg varje dag x'D bara jag får ngt att läsa så spelar det inte ngn roll om de e kul eller tråkigt!

2009-12-17 @ 14:25:38
URL: http://leaf.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0