| |

holiday greetings & guitar hero

försökte blogga ett snabbt 'god jul' imorse men internet krånglade så jag fick aldrig fram det.. men kan lika gärna skriva lite nu när jag ändå har tid!



Sitter hemma hos pappa och är kattvakt då familjen är i halland och hälsar på therese's bror som jag inte minns namnet på. Anyways, spelade lite Gutiar Hero: World (Wii) men tröttnade direkt eftersom det inte finns några riktigt svåra låtar.. sen kom jag på att vi har Guitar Hero: Metallica (Wii)! Har inte spelat det spelet mycket alls förutom i affärer och enstaka gånger hos en kompis.
Anyways, så jag provade några låtar och bestämde mig för att skriva ner resultaten på tre av dom:

- Broken, Beat & Scarred: Metallica
(2nd try)
notes hit: 94%
score: 380.346
note streak: 346

- Cyanide: Metallica (1st try)
notes hit: 91%
score: 478.151
note streak: 185


- Battery: Metallica (1st try)
notes hit: 88%
score: 187.024
note streak: 89


Now, jag vet att det inte är i närheten av 'OMFG' rekord men det är vad jag fick på första försöken (2a på BB&S för den va så rolig att spela : D). Om det är nån som spelar Guitar Hero och känner att han/hon kan ta mig baserat på resultaten ovan så kommentera gärna! Kommentera gärna era egna resultat också så kan jag försöka att slå dem ;) Ställ vilka frågor ni vill!
(Endast - Guitar Hero: World Tour , Guitar Hero: Metallica , Guitar Hero 3)



BTW, om ni har geek/nerd vänner så tipsa gärna om min blogg, vill ha mer sådana läsare som uppskattar det jag skriver och inte bara folk som säger "din blogg är ointressant", för det är som att jag skulle läsa en blogg om hästar och säga att den är ointressant.. aye mean, cum on?

Keep Playing!
and mryxmuz2yall :D

Kommentarer
Postat av: RUUUUUUUUUUU

hästar host

2009-12-24 @ 22:55:03
Postat av: corinne

Battery finns på rockband, kan se vad jag får på den x'D

2009-12-25 @ 03:25:38
Postat av: FELLE.

GODJUL <4

2009-12-25 @ 05:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0