| |

blogg design news

Äntligen har jag lärt mig hur stilmallen och kodmallen fungerar tillsammans och kan nu göra pretty much vad som helst, måste bara komma på idéer.. Jag vet att det enda nya är att jag lagt upp bilden på min egna logo, men jag tror att jag ska göra om hela designen helt och hållet, så den ska inte ens vara där sen.. det var bara ett test för att se om jag kunde sätta den där jag ville, vilket jag kunde!

Jag sitter ju nu på therese's minilap och får förmodligtvis sitta och fixa designen här, eftersom vår andra laptop är sönder och vi har ingen stationär dator här hos pappa. Om så blir fallet så får jag helt enkelt bita ihop. Jag kom på att jag ska rita upp hur designen ska vara på papper osv så jag vet hur jag ska göra sen när jag sätter igång!

RANDOM; Sitter och kollar på 4an där det går ett repotage om vilda djur i fångenskap och jag fick se VÄRLDENS COOLASTE DJUR! En "Liger", blandning av LEJON(hane) och TIGER(hona)!!! HUR amazing är inte det?! ("Tigon" är lejonhona och tigerhane) Nu kan jag dö lycklig..

Ska försöka sova nu.. Har sovit väldigt dåligt, kan berätta om månaden hittills: vaknade 16:00 den 1a december. Höll mig vaken 32 timmar, sov 14 timmar, vaken 25 timmar, sov 1 timme, vaken 1 timme, sov 1 timme och vaken 12 timmar which leads me to the current time 06:00 den 5e december..

Allt det här gör mig helt groggy och tror jag ser saker i mörkret osv.. och nu när teletubbies började på teve så fastnade jag i det och srsly, it freaks me out..

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0